söndag 31 januari 2010

Vill ha Vår

31 Januari


Hallojsan på er 
hur har ni det i kylan?
själv är jag nu så trött på detta kalla 
jag längtar så hemskt till våren nu,
det kanske beror på att jag har eget uteplats :)
som jag vill greja i, och att kunna ta med Alwin på längre promenader




så det här vädret får gärna försvinna för mig
jag måste ju berätta något glädjande oxå 
jag har ju e Ford Mondeo -97 års 
modell
och jag besiktade den i fredag
och det blev blankt papper 
JIPPI säger jag 
så skönt 
dem till och med berömde bilens skick 
det är alltid kul och höra
 
nä nu ska jag göra lite nytta här 
ha en skön söndag på er
KRAAM


10 kommentarer:

Josefina sa...

Grattis till blankt papper!
Ha en skön söndag till dig och Alwin =)

Kramiz

Penseldraget sa...

hej vännen
håller med dig till 100% nu får de mer än gärna bli vår...=) är så trött på denna kyla och snö...tänk att få komma ut till stugan och öppna upp ,,härligt.
grattis till en bra bil oxo =)
ha en skön söndag
kramar pia

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till att bilen gick igenom.Vill oxå att det ska bli vår.Ha en skön söndag vännen Varmkram Rita ♥

Lilliss sa...

grattis till blankt papper på besiktningen!

vill också ha vår nu!
det är inget kul alls att gå ut är det är så kallt ute!

du och alwin får ha en underbar söndag....

kram

STENLYCKA sa...

Grattis till att bilen gick igenom.
Jag såg din vackra bild på Alwin på Lidköpingsnytt och alla andra vackra bilder du har tagit. Vad kul.
Jag är också så himla trött på kylan här hade vi -19 grader på förmiddagen. Inte kul.
Önskar dig en fortsatt bra söndag!
Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Förstår att du längtar till våren, kliar i fingrarna att få göra i ordning din ute plats. Ja det var en mysig fredag och ibland måste man få lyxa till det lite. Hoppas din helg också varigt mysig! Kram

Butik Östergården sa...

Härligt när bilen går igenom besiktnigen. Alltid lika nervöst att det är något fel. Känns så bistert att lägga en massa pengar på reparationer. Så det var väl en lättnad.

Är också trött på kylan nu. 29 minus hade vi igår och jag tror inte det var bättre idag.
Fast dagarna har blivit lite längre och ljusare, så hopp finns.

Sköt om dig!

Kram Helen

Vita små hjärtan sa...

Grattis att du har en sån pärla till bil!
Önskar dig en mysig måndag!!!
Kram Agnetha

Angelina sa...

Vad kul att bilen gick igenom!!!
Snön får gärna stanna året om för min del!!!!
I Love This Weather!!!

=)

Theresia sa...

Vill bara säga att jag tittat in på din fina blogg. Kommer att titta in igen