måndag 25 januari 2010

Förnyelse,Ändring

25 Januari


Hello på er
Jag känner att jag vill ha lite förnyelse och liten ändring 
i min blogg
jag vill inte bara ha den som en inrednings blogg
utan jag vill även visa lite av 
kläder,mode smink,accessoarer,skor
tja lite allt möjligt,det behöver inte vara sånt som jag själv har 
utan sånt som jag bara tycker om 
och självklart ska Alwin vara med här oxå 
det går så bra med honom ,han är sååå gosig och snäll på alla vis
han närmar sig 6 månader snart :)


Jag kommer att byta bloggnamnet oxå tänkte jag
men har inte kommit på något bra ännu
men det ger sig snart
hoppas ni följer med på det nya hos mig
och självklart ska inredningen vara kvar

Kram på er





 










12 kommentarer:

Lilliss sa...

gud vilken snygg mall!

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej Jeanette!
Vad spännande!! Fortsätter förstås att följa dig =)

Ha det gott / Kram Malin

STENLYCKA sa...

Alltid roligt att förnya sig. Skall bli kul att följa dig och se vad du hittar på!
Kram

Havfruen sa...

Synes en variert blogg er mye bedre, så du har min fulle støtte:)
Ha en flott dag, klem fra meg:)

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt.Alltid kul att förändra sig.Klart jag följer med!!!!Ha en skön måndag varmkram Rita ♥

Stina sa...

Ja, det är klart att man följer lilla gumman där borta.:-) kram

Vita små hjärtan sa...

Så klart vi följer med!!!! Spännande!
Kram Agnetha

Roses & Angels sa...

Hej! Kul med förändringar på bloggen, fin bakgrund du har. Tack snälla ja det finns en massa fint nu. Gissa om man kunde ha köpt mer hihi men det räcker så för ett tag. Snart kommer ju vår kläder så man kan inte handla för mycket. Ha en fin vecka ska bli spännande att se dina inlägg sen. Kram

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Det låter spännande o roligt! Lycka till! Kramis Therese

Bea sa...

Visst behöver både vi och blogguppläggen lite förnyelse, själv tycker jag mig ha stagnerat..hi, hi..
Det finns ju så mycket i livet som roar och gläder och det vill man gärna dela med sig av :)
Lycka till! Kram /Bea

Smultronlycka sa...

Hej!!
Det låter spännande!Kul med lite förnyelse!
Hoppas du och Alwin mår bra!
Kram Anna

Mari sa...

Så kjekt med forandring, liker også å skrive om forskjellige ting! Lykke til, gleder meg til å følge deg videre:)
Ha ein flott dag!