fredag 6 januari 2012

Året första inlägg

Tingeling 
ja då är det nytt år då,
och hoppas att ni alla har haft en bra Jul och ett bra Nyår
jag har haft det kanonbra ,jag kan börja med året första inlägg att jag har investerat 
i en ny Kamera kändes att det var behövligt 
eftersom man bloggar och vill ha bra foto,och vill kunna få fina foton på Alwin 
så nu kommer jag nog med all säkerhet att blogga mera, ska bli kul faktiskt 
Jag köpte mig en 
Samsung WB650


Vi syns nästa vecka ,lilltösa åker hem på Söndag och då ska här  fotas ;)
jag ska då visa min ommöblering
i vardagsrummet
Ha en mysig helg på er alla 

Kram 



8 kommentarer:

Patricia sa...

Åh va spännande med ny kamera .. =)
Då lär du fota en del nu .. hi hi.

Kram Patricia

Monique sa...

Jeanette, your new camera is very nice! You'll make the wonderful pictures, I'm sure!
Kisses from Monique MG!

Katarina sa...

God fortsättning. Vad roligt med en ny kamera. Det ska bli kul att se dina nya bilder framöver. Kramar Katarina

Ewa`s Galleri sa...

Bra val av kamera ,har samma och är jättenöjd'
Ha en riktigt skön helg

Neverluren hus og hjem sa...

Flott nytt kamera du har fått deg , nå blir det stas å ta masse bilder :-)

Riktig god helg til deg :-)
Klem fra Rita

Josefina sa...

Blir spännande att se dig utvecklas fotografiskt framöver :) Det är en bra kameramodell :)

Kramiz <3

Maria sa...

Så kul med ny kamera. Ja jag köpte också en ny för att kunna ta lite bättre och roligare bilder till bloggen. Så detta med fotografering har nu blivit en liten hobby, det också. Så lycka till med dina foton nu...

Ha det så gott kram Maria

Nilla sa...

Härligt med ny kamera. Hittade hit via "Lilla Provence" och såg att du har en sheltie. Då måste jag ju bara fortsätta att läsa och titta på bilder. Jag har också en sheltie, och han heter Harry och är två år. Jag kikar nog in igen och kollar efter nya foton, nu när du har ny kamera.