torsdag 15 december 2011

Saker som betyder



Halloj alla godingar där ute 
idag vill jag visa något som verkligen betyder mycket för mig
jag kan ju ändra om ganska ofta här hemma 
och byta saker , men detta är något som jag ALLTID 
har kvar ,och det är mina barns saker som dem gjort 
i träslöjden , vilket arbete dem har lagt ner på detta
och jag minns så väl att jag fick dem i Julklapp
helt fantastiskt.Dem har även gjort fina saker 
i sy slöjden som jag kan visa en annan gång 


Min äldsta dotter gjorde en stor träskål




Min yngsta dotter valde en mindre skål och två
träslevar 




Kram på er 
snart är det Jul :)

12 kommentarer:

Josefina sa...

Va söt :)
Jag det är lite av det man gjorde. En vägghylla har du med, som jag gjort :) Jag tyckte om träslöjd i skolan. Syslöjd var inte lika kul.
Jag har ett tidningsställ i min källare förresten.. ställningen är i trä och sen är det tyg runt om den lixom :)

Pözz

Katarina sa...

Vad härligt det är med minnen att ta fram, jättefina saker. Kram!

Neverluren hus og hjem sa...

Minner som dette er viktig å ta vare på, det er helt sant :-) Disse barna våre vokser jo så altfor fort ;-)

Klem fra Rita

Mycket annat & lite betong sa...

Så fina saker barnen har gjort! Sådana minnen måste sparas. Det jag har kastat är tufsiga smällkarameller till julgranen i alla färger.

Ha det bra!
Agneta

Angelina sa...

Om jag inte har helt fel så tror jag att det är jag som gjort skeden..

Josefina sa...

Syrran: Jag sa också det till mamma, att jag tror du gjort skeden.

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja det kanske är så att du har gjort den Lina .) fina är sakerna i alla fall

lotta sa...

Så fint dina barn har gjort! Jag förstår att du vill ha framme deras alster...mysigt!! Ha en fin helg!! Kram Lotta

LissasVita sa...

Ja ,jag blir påmind om vad mina kom hem med och det är liknande saker och har faktiskt dem kvar alla! De åker lite ut och in i skåpet... Kramen Lisbeth

Nett sa...

Vilka fina ting, kul att ha sådant sparat. Kram

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en fin 4'e advent samt en fin julvecka. Här har nu också kommit snö vilket gläder mig..:)
Många vinterkramar från Maria ♥

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en fin 4'e advent samt en fin julvecka. Här har nu också kommit snö vilket gläder mig..:)
Många vinterkramar från Maria ♥