måndag 6 februari 2012

Lite från köket



Hej hej igen
hoppas ni har det bra 
här är det bra men jag har tröttnat på denna kylan nu
jag vill ha vååååår ,men det kommer ju det vet vi ju, 
men ändå ,så motigt det blir med kylan
ja ja , jag har gjort lite ändring som vanligt här
när man kommer in i mitt kök så hade jag ett litet väggskåp
som nu har flyttat in i vardagsrummet 
SÅ SÅG DET UT DÅ 




Ändringen jag gjorde blev så himla bra 
så här ser det ut nu



Det känns så mycket bättre nu
och jag ska fortsätta mitt sökande efter ett skrivbord 
så jag får min sy hörna 
Ha en bra vecka alla goa där ute 
Kram 

14 kommentarer:

Neverluren hus og hjem sa...

Skjønner godt at du ble fornøyd med denne endringen på kjøkkenet, for det ble virkelig flott :-)
Er også lei av kulda og vinter, så nå vil jeg ha vår :-)
Klem fra Rita

Gunilla sa...

Jag tycker du ska vara stolt över så fint du lyckas med det du företar dig . Jättefint allting Kram från Gunilla

Sivs verden sa...

Det ble kjempefint!:)

Klem

spetsar och änglar sa...

Så fint du har det!!!!

Kram
Heléne

Nilla sa...

Det blev ju jättefint. Kul att ändra och fixa lite.
Kram

Vitspets sa...

Vilken fin blogg och en söt hund
Kram Karina

Elzie sa...

Vad snyggt det blev. Gillade bordet i vardagsrummet också. Det passade ju perfekt där.
Hoppas du har en fin kväll.
Kram Elzie

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

det blev kanonfint!! Känns mer "köksigt" med den öppna hyllan och all fina pinaler du ställt där!!

Må så gott!! Kram Sanne

Katarina sa...

Trevlig helg. Kram Katarina

Dortesjs sa...

rigtigt super sødt og flot

lotta sa...

Riktigt stor skillnad! Det gjorde du jättebra! Ha en fin alla hjärtans dag! Kram Lotta

Lilla Lycksta sa...

Så himla fint det blev. Ha en fin fortsättning på veckan.

Kram Camilla

Ninja sa...

Lite svårt att läsa texten här annars var det en trevlig blogg :)

Snögården sa...

Härligt. Bordet blev superfint,
Kram