torsdag 2 april 2009

Kamera test

Hejsan på er igen
nu har min kamera kommit ,om ni visste vad jag blev glad
jag är verkligen nöjd avant heter den ,och den är NY,kan man få en ny kamera för 500 kr ,kanske , så nu ska jag lära mig denna ,så gör en testbild idag för att se hur de blir man ska ju lära sig all inställning oxå,sånt gjorde alltid mina barn åt mig när dem bodde hemma;) allt de tekniska fixade dem ,rediga tjejer de,
undrar om vi ska få någon sol idag så man kan sätta sig o sola lite,men det ser dåligt ut,igår var de riktigt skönt jag satt ute ett par timmar ,så man fick ju lite färg iallafall ;)
ha en skön dag alla,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder är det med den nya.

Stenlycka sa...

Det är väl kul att testa den nya kameran, bilden blev ju jätte bra och vilket vackert rum, stegen tycker jag var häftig.
Ha det bra med din nya kamera och hoppas att du fick sol senare idag.
Kramar Stenlycka

Penseldraget sa...

hej
vilken fin bild de blev, kul med ny kamera. önskar dig en trevlig helg
kram pia

Josefina sa...

Vad kul med den nya kameran!
Är så kul när man fyndar nått man har användning för. Jag är ute lite och tittar efter vårtecken.
I den trädgården på Himmelstalundsgatan 7, där växer det små blommor i bak. Små vita klockor tror jag det blir, sött