torsdag 26 februari 2009

Rökfri


Hej
ja idag har jag vart rökfri 1 helt år,helt otroligt ,jag har klarat mig ifrån att ta ett enda bloss, så jag känner mig ganska stolt måste jag säga,det har gott lättare än vad jag trodde,jag rökte ju i 32 år om jag säger att 3 ggr på detta året har de vart nära att jag skulle falla dit igen,men har då fått prata med mig själv ,att jag är starkare än ciggen ,då har de funkat, fast ja kan ju falla dit än, det vet man ju inte ,men jag tror jag har paserat den värsta tiden, sen LUKTAR DE JU AS rent ut sagt, det som nu är jobbigt är ju denna vikten, fy så mycket man gott upp, ja men så är de, ska börja men den idag redan, men ska förhoppningsvis inte ta 1 år att gå ner, nejdå,
ha de gott alla

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du hittade till min nya blogg och att du tycket om den.
Vad duktig du är som varit rökfri ett helt år Grattis!!
Ha en bra torsdag.

Josefina sa...

Önskar dig ett SUPER GRATTIS på ettårs-dagen som rökfri!

Så stolt över dig!!!
Varma kramar, lilldottern ^_*

Electra 225 sa...

Ett stort gäng med kramar ska du få tjejen.Du har varit stark nog att klara dig från elendet.GRATTIS,,,,,,

Lotta sa...

GRATTIS!! Jag vet vilken vilja som krävs,har varit rökfri 28månader.Så jag har också en del övervikt att kämpa med,har inte riktigt orkat ännu,men.. men...
Tycker som du att det luktar apa numera,även om jag vissa stunder är sugen,men det går fort över igen! Tror man alltid får leva med suget ibland,men det får gå.Nu gäller det att mobilisera kraft att ta tag i vikten.Ha en fin kväll,och än en gång stort GRATTIS. Kramis lotta

Stina sa...

Vad duktigt hörru du gumman. En annan dör om man står nära en som röker. Astma, vet du.:-)Puss

Anonym sa...

Grattis till din ett års rökfrihet. den anra februara har jag varit rökfri i fyra år.
Grattis igen.
Tessan

Lavendeldockan sa...

ohhh va duktig du är, önskar jag vore lika duktig buhuuu vil ochså kunna sluta röka men en dag i taget hehe inredningen först, by the way ditt hem är en ögonfröjd
kramar från erica